6 głównych innowacji w Gmail

Wśród dostawców skrzynek pocztowych w Polsce Gmail znajduje się zaraz za wp.pl (dane z roku 2013 / źródło: http://www.wirtualnemedia.pl/).Przyjęło się ze to właśnie Gmail wyznacza trendy, na blogu wspominałem już o możliwości wymeldowania się z subskrypcji poprzez List-UnsubscribeGrid View, automatycznym wyświetlaniu obrazków czy o wprowadzeniu folderów automatycznie segregujących wiadomości. Litmus przygotował dokument podsumowujący 6 głównych innowacji w Gmail, które powinny być znane każdemu marketerowi.

Szybkie akcje
Gmail umożliwia odbiorcom podejmowanie akcji bez konieczności otwierania maila. Mogą to być takie akcje jak zamówienie, rezerwacja czy ocena. Więcej informacji bezpośrednio u wujka: https://developers.google.com/gmail/actions/reference/index

Skrzynka z zakładkami
Niektórzy marketerzy twierdzą, że zakładka „Promocje” oznacza śmierć dla wiadomości e-mail, podczas gdy inni twierdzą, że to wiele hałasu o nic. Czy jest o co się martwić?

Pobieranie obrazków
Automatyczne pobieranie obrazków przez Google jest bardzo przydatna opcja mogąca zwiększyć konwersje, jednak stawia przed nami szereg wyzwań.

List-Unsubscribe
Możliwość wypisu poprzez jeden klik w Gmail

GridView
Nowy sposób przedstawienia zakładki „Promocje”.

Kompletny dokument pobierzesz bezpośrednio ze strony Litmus klikając tutaj.

Eryk Bochenski

Eryk Bochenski

Bloga prowadzę hobbystycznie stąd sporadyczność, nieregularności a czasami nawet niestaranność. Na blogu znajdziecie treści powiązane z e-mail marketingiem, szerzej online marketingiem a czasami nawet z offline marketingiem. Więcej można znaleźć nalinkedIn.

Masz pytania bądź sugestie? Proszę o kontakt.
Eryk Bochenski

Latest posts by Eryk Bochenski (see all)

üpüü