Czarno jak… w piątek.

Czarny Piątek (Black Friday), jak wiele innych „dochodowych” świąt, przywędrował do nas za wielkiej wody. W kalendarzu e-marketera nie może przecież zabraknąć tak ważnych dat dla internetowego konsumenta jak walentynki, czy Halloween. No i od jakiegoś czasu pojawia się w tym kalenadarzku również czarny piątek.

A że czarny piątek to czas super okazji, wyszperałem dla was gorące/inspirujące artykuły na polskich i zagranicznych blogach.

Na początek opis 24 inspirujących kampanii przygotowany przez Campaign Monitor

Dodatkowo coś z naszego polskiego podwórka, dwa fajne zestawienia czarno-piątkowych mailingów

Spidersweb pochylił się szerzej na tematem czarnego piątku, opisując jak przyjmuje się te święto handlu nad Wisłą.

Natomiast jeśli chodzi o moje przemyślenia: dobrze, że czarny piątek przypada w piątek a nie w poniedziałek, bo jakby był czarnym poniedziałkiem to całkiem możliwe, że został by rządowo zakazany.

A jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o czarnym piąteczku… piątuniu… Zapraszam do obejrzenia 7. odcinka 17 sezonu bajki „South Park”, o dźwięcznym tytule „Black Friday”.

Eryk Bochenski

Eryk Bochenski

Bloga prowadzę hobbystycznie stąd sporadyczność, nieregularności a czasami nawet niestaranność. Na blogu znajdziecie treści powiązane z e-mail marketingiem, szerzej online marketingiem a czasami nawet z offline marketingiem. Więcej można znaleźć nalinkedIn.

Masz pytania bądź sugestie? Proszę o kontakt.
Eryk Bochenski

Latest posts by Eryk Bochenski (see all)

üpüü