„Boże ciało na raty!”, czyli czerwcowe inspiracje 2015.

Czerwiec to dwa bardzo emocjonalne święta, dzień dziecka i dzień ojca, dodatkowo w tym roku mamy najdłuższy weekend. Poniżej jak co miesiąc parę inspiracji i pomysłów jak wykorzystać te święta w działaniach marketingowych.

01.06 – Dzień dziecka – Następuje zaraz po dniu matki, nie wiem czy dzień matki ma na celu dodatkowo rozczulić mamusie:) ale nawet jeśli tak jest, to są to wspaniałe dni wspierające wzmożoną sprzedaż.

Poniżej przykład od PRESTO: „Dzień Dziecka już za tydzień! -15% na wszystkie propozycje prezentowe!”.

presto_dzien_dziecka

Do ciekawych i poprawnych elementów można zaliczyć preheader i interesujący baner kierujący do strony która pomoże ci dobrać odpowiednie rolki. Nie bez znaczenie jest belka pokazująca, że sklep posiada certyfikat Trusted Shop jak i belka pokazująca najważniejsze zalety zakupów w PRESTO. A na sam koniec wskazanie dlaczego otrzymałeś ten newsletter: jesteś jednym z 93 000 sportowców, za co PRESTO nam gratuluje:) W ten sposób budowane jest nasze zaufanie do marki i poczucie bezpieczeństwa zakupów.

Mediaexpert zoptymalizował swoja wiadomość tak aby zarówno bez wyświetlonych obrazków, jak i z była czytelna.

Wersja bez wyświetlonych obrazków:

Widok po kliknięciu na pokaż obrazki:

zMedia

04-07.06 – Długi weekend – wyżerka dla wszelakich firm z branży turystycznej i tych grouponopodobnych. Przykładowo okazik oferuje nam  „Boże ciało na raty!” dokładnie tak brzmiał tytuł tego mailingu, poniżej jego fragment:

bozecialonaraty

23.06 – Dzień ojca – dopełnienie dnia matki i dnia dziecka, często zapominane święto. Ten dzień otwiera możliwości dla firm zajmujących się sprzedażą wszystkich „męskich” akcesoriów. Kielbasa King, napis na fartuszku trafił do mnie! Newsletter sklepu z polskimi akcesoriami za oceanem. Jednak łopatka do grilla z godłem to lekkie przegięcie.

polart

Eryk Bochenski

Eryk Bochenski

Bloga prowadzę hobbystycznie stąd sporadyczność, nieregularności a czasami nawet niestaranność. Na blogu znajdziecie treści powiązane z e-mail marketingiem, szerzej online marketingiem a czasami nawet z offline marketingiem. Więcej można znaleźć nalinkedIn.

Masz pytania bądź sugestie? Proszę o kontakt.
Eryk Bochenski

Latest posts by Eryk Bochenski (see all)

üpüü