E-mail marketing ma się dobrze!

W ostatnich latach wiele się zmieniło w marketingu internetowym. Na początku był wyszukiwarki, banery, e-mail marketing , sieci społeczne aktualnie na topie jest wszystko co jest „mobile”. Międzyczasie wiele razy słyszałem że dni e-mail marketingu są policzone. Jednak mimo radykalnym zmianom na rynku, e-mail marketing jest nadal jednym z najbardziej skutecznych metod reklamy online.

Poniżej przestawiam infografikę przygotowana przez iContact.com, pokazuje ona ze branża e-mail marketingu ma się bardzo dobrze, a email marketing w dalszym ciągu króluje.

Podstawowe wnioski jakie możemy wyciągnąć to:

  • Prawie każdy użytkownik internetu korzysta z adresu email (92% dorosłych ma przynajmniej jedno konto e-mail)
  • 72% osób korzystających z skrzynki email sprawdza ja przynajmniej 6 razy dziennie
  • Odbiorcy którzy otrzymują newsletter wydaja o 83% więcej w sklepie.
  • Z każdego zainwestowanego dolara można uzyskać aż 44,25

EmailMarketing1

Eryk Bochenski

Eryk Bochenski

Bloga prowadzę hobbystycznie stąd sporadyczność, nieregularności a czasami nawet niestaranność. Na blogu znajdziecie treści powiązane z e-mail marketingiem, szerzej online marketingiem a czasami nawet z offline marketingiem. Więcej można znaleźć nalinkedIn.

Masz pytania bądź sugestie? Proszę o kontakt.
Eryk Bochenski

Latest posts by Eryk Bochenski (see all)

üpüü