Cross-Selling

Jest to oferta dotycząca produktów lub usług, które uzupełniają artykuły zakupione wcześniej. Konwersja przy tego typu zakupach jest bardzo wysoka, wynika to z zdobytego przy wcześniejszy zakupach zaufania do sprzedającego a także dopasowanie oferty do indywidualnych potrzeb kupującego. W wiadomości e-mail efekt cross-selling można uzyskać poprzez integracje systemów rekomendacji.

Eryk Bochenski

Eryk Bochenski

Bloga prowadzę hobbystycznie stąd sporadyczność, nieregularności a czasami nawet niestaranność. Na blogu znajdziecie treści powiązane z e-mail marketingiem, szerzej online marketingiem a czasami nawet z offline marketingiem. Więcej można znaleźć nalinkedIn.

Masz pytania bądź sugestie? Proszę o kontakt.
Eryk Bochenski

Latest posts by Eryk Bochenski (see all)

üpüü

2 Comments

  1. Mam nadzieję, że moi przedmówcy mają rację, bo mam zamiar
    zastosować się do kilku powyższych sugestii. Niezmiernie ciekawa jestem efektów.

  2. Dzięki wielkie za podpowiedzi! Czasami człowiek siedzi i trudzi się nad rozwiązaniem problemu, a tu wystarczy
    załączyć komputer i tak wiele odpowiedzi w jednym.

Leave a comment

Your email address will not be published.

*