E-mail marketing

e-mail marketing – jest to jeden z rodzajów marketingu bezpośredniego, gdzie jako narzędzie komunikacji wykorzystywana jest poczta elektroniczna (e-mail). E-mail marketing obejmuje analizowanie, planowanie, realizację i kontrolę następujących procesów:

  • tworzenie i rozbudowę bazy subskrybentów
  • zarządzanie i segmentowanie baz adresów e-mail
  • przygotowywanie wiadomości e-mail (np. newslettera)
  • wysyłka wiadomości e-mail
  • obsługa informacji zwrotnych
  • tworzenie schematów komunikacji
  • raportowanie działań e-mail marketingowych

Do podstawowych zadań e-mail marketingu należy:

  • budowa lojalności klienta
  • budowanie określonych relacji z odbiorcami
  • kształtowanie pożądanego wizerunku firmy
  • sprzedaż
Eryk Bochenski

Eryk Bochenski

Bloga prowadzę hobbystycznie stąd sporadyczność, nieregularności a czasami nawet niestaranność. Na blogu znajdziecie treści powiązane z e-mail marketingiem, szerzej online marketingiem a czasami nawet z offline marketingiem. Więcej można znaleźć nalinkedIn.

Masz pytania bądź sugestie? Proszę o kontakt.
Eryk Bochenski

Latest posts by Eryk Bochenski (see all)

üpüü

Leave a comment

Your email address will not be published.

*