Opt-In

Opt-In powinno być podstawa wszystkich działań e-mail marketingowych. Opt-In opisuje wyraźną zgodę odbiorcy na otrzymanie newslettera lub innych przekazów. Możemy wyróżnić 3 formy Opt-in: Single Opt-In, Confirmed Opt-In i Double Opt-In. Z tego coraz częściej wymaganym zarówno przez prawo jak i ISP jest Double Opt-In. W przypadku Double Opt-In użytkownik po dodaniu swojego adresu do listy mailingowej, musi kliknąć w specjalny link w wiadomości aktywacyjnej aby go potwierdzić.

Eryk Bochenski

Eryk Bochenski

Bloga prowadzę hobbystycznie stąd sporadyczność, nieregularności a czasami nawet niestaranność. Na blogu znajdziecie treści powiązane z e-mail marketingiem, szerzej online marketingiem a czasami nawet z offline marketingiem. Więcej można znaleźć nalinkedIn.

Masz pytania bądź sugestie? Proszę o kontakt.
Eryk Bochenski

Latest posts by Eryk Bochenski (see all)

üpüü

Leave a comment

Your email address will not be published.

*