Test A/B

Czasami nazywany również wysyłką podwersji. Jest to sposób testowania różnych wersji wiadomości na podstawie wysyłki do określonych części bazy innych wariacji wiadomości. Następnie na podstawie statystyk wysyłana jest najlepsza podwersja do pozostałej grupy osób.

Przykładowo do 5% osób wysyłamy wiadomość z tematem 1, do kolejnych 5% wysyłamy wiadomość z tematem 2 i do 5% wysyłamy wiadomość z tematem . Następnie po upływie określonego czasu na podstawie np. średniej otwarć unikatowych wybieramy najlepszy temat i wysyłamy go do pozostałych 85%.

Eryk Bochenski

Eryk Bochenski

Bloga prowadzę hobbystycznie stąd sporadyczność, nieregularności a czasami nawet niestaranność. Na blogu znajdziecie treści powiązane z e-mail marketingiem, szerzej online marketingiem a czasami nawet z offline marketingiem. Więcej można znaleźć nalinkedIn.

Masz pytania bądź sugestie? Proszę o kontakt.
Eryk Bochenski

Latest posts by Eryk Bochenski (see all)

üpüü

Leave a comment

Your email address will not be published.

*