Grid view w Gmail – zalety i integracja

Grid View czyli widoku siatki jest to nowa możliwości do promocji naszych wiadomości w skrzynce odbiorczej Gmail. Jest to alternatywny sposób na wyświetlanie ofert promocyjnych i innych wiadomości w skrzynce odbiorczej w zakładce „Oferty”. Poniżej grafika która można znaleźć na oficjalnym blogu Gmail (Official Gmail Blog), na pierwszy rzut oka widać na niej zalety nowej formy prezentowania wiadomości.

gridview - google

Gmail próbuje sam ustalić najodpowiedniejsze zdjęcie z wiadomości do wyświetlenia. Jednakże, jako nadawca możesz pomoc wujkowi z pomocą określonych znaczników, pełną specyfikacje można znaleźć tutaj. Ja postaram się przedstawić najważniejsze informacje, poniżej widzimy strukturę jednej „kratki”.

gridview - google

Aby wskazać właściwy obrazek wystarczy w kodzie naszego maila umieścić krótki kod:

<div itemscope itemtype=”http://schema.org/Offer”>

<link itemprop=”image” href=”http://www.example.com/product_image.jpg”/>

</div>

Obrazek nie powinien być mniejszy niż 580px na 400px, większe obrazki zostaną automatycznie przeskalowane.

Pozostałe rekomendacje dotyczą standardowych treści newslettera,czyli nazwy nadawcy i tematu. Nazwa nadawcy nie powinna przekroczyć 20 znaków a temat powinien być krótszy niż 75 znaków.

Eryk Bochenski

Eryk Bochenski

Bloga prowadzę hobbystycznie stąd sporadyczność, nieregularności a czasami nawet niestaranność. Na blogu znajdziecie treści powiązane z e-mail marketingiem, szerzej online marketingiem a czasami nawet z offline marketingiem. Więcej można znaleźć nalinkedIn.

Masz pytania bądź sugestie? Proszę o kontakt.
Eryk Bochenski

Latest posts by Eryk Bochenski (see all)

üpüü