Jak tworzyć gify do newslettera

Wracamy do tematu, tym razem szybko, praktycznie i konkretnie.

Dlaczego gify?

Gify ożywiają newslettery, tworzą wrażenie większej dynamiki, podkręcają konwersje. Dodatkowo w dalszym ciągu są elementem, który pozwala się wyróżnić pośród stosu innych newsletterów.

Zanim umieścisz gif w mailingu!

Obsługa animowanych gifów jest powszechna, działają wszędzie… no prawie wszędzie… problem sprawiają Outlooki (2007, 2010 i 2013), które wyświetlą tylko pierwszą klatkę animacji. Dlatego już pierwsza klatka powinna nieść treść.

Jak stworzyć gif do newslettera?

Super prostym sposobem na swoje własne gify jest GIF Maker, od Giphy. Za pomocą tego narzędzia stworzysz gif online (nie musisz pobierać żadnego oprogramowania). Jednym ze sposobów jest podanie ścieżki do filmu na YouTube, innym zaimportowanie obrazków. W kolejnym kroku wystarczy ustalić początek animacji, koniec i ewentualnie dodać podpis i etykietki. Jest to bajecznie proste. Na stronie znajdziesz też mnóstwo inspirujących przykładów.

Za pomocą animowanego gifa, możesz stworzyć również grafikę która będzie symulować video mailing.

Powiązane artykuły:

Eryk Bochenski

Eryk Bochenski

Bloga prowadzę hobbystycznie stąd sporadyczność, nieregularności a czasami nawet niestaranność. Na blogu znajdziecie treści powiązane z e-mail marketingiem, szerzej online marketingiem a czasami nawet z offline marketingiem. Więcej można znaleźć nalinkedIn.

Masz pytania bądź sugestie? Proszę o kontakt.
Eryk Bochenski

Latest posts by Eryk Bochenski (see all)

üpüü