Kiedy wysłać mailing?

Z pomocą przychodzi nam getRespnse, który zbadał czas i powodzenie mailingu na podstawie ponad 21 milionów wiadomości email.

Podstawowe wnioski

  • Wysyłając wiadomość pomiędzy 8 a 10 lub pomiędzy 15 a 16 możemy podnieść współczynnik otarci i kliknięć do 6,85 procent.
  • Już po godzinie po wysyłce około jednej czwartej odbiorców (23,63%) otworzyła swój mailing (ze wszystkich otwarć).
  • Prawie 40% wiadomości trafia do nas pomiędzy 6 a 12, popołudniu mniej wiadomości musi konkurować o to by zostać zauważona przez odbiorce.

Zobacz więcej na blogu getResponse

1 Comment

  1. Witam, infografika na pewno bardzo pomocna jednak jeśli wszyscy wyślemy o tej samej godzinie to zbombardujemy odbiorce treścią a tego chcemy unikać:)

    Optymalny czas wysyłki jest zależny również od naszej bazy i profilu działalności. Warto przeanalizować np. ostatni rok jak kształtowały nam się otwarcia i kliknięcia, i na tej podstawie ustalić sobie strategie. Warto również od czasu do czasu zmienić godzinę wysyłki i „zaskoczyć” subskrybenta:)

Comments are closed.