Które tematy działają najlepiej na odbiorców?

Badania tematów oparte zostały na analizie ponad 540 kampanii, co daje ponad 260 milionów dostarczonych wiadomości.  Dla czytelników którzy niecąca zagłębiać się w cały tekst, zamieszczam podstawowe wnioski:

  • Najlepiej otwierane są tematy zawiadamiając od 6 do 10 wyrazów
  • Imię w tytule daje lepszy współczynnik otwarć

a dla chłonnych wiedzy zamieszczam link:

http://www.retentionscience.com/new-research-reveals-which-email-subject-lines-perform-best-for-marketers/

Eryk Bochenski

Eryk Bochenski

Bloga prowadzę hobbystycznie stąd sporadyczność, nieregularności a czasami nawet niestaranność. Na blogu znajdziecie treści powiązane z e-mail marketingiem, szerzej online marketingiem a czasami nawet z offline marketingiem. Więcej można znaleźć nalinkedIn.

Masz pytania bądź sugestie? Proszę o kontakt.
Eryk Bochenski

Latest posts by Eryk Bochenski (see all)

üpüü