Lipiec – zbyt wakacyjnie na inspiracje…

Lipiec delikatnie mówiąc nie obfituje w święta, które możemy wykorzystać w działaniach e-mial marketingowych. Pogoda na razie nas nie rozpieszcza, tylko w skrzynce odbiorczej jest słońca co niemiara:

skrzynka

Jako, że nieobca jest mi maksyma lepiej coś niż nic i aby utrzymać serie inspirującego kalendarza, wrzucam parę wakacyjnych mailingów…

Pierwszy newsletter to bardzo dobry przykład jak należy tworzyć tematyczne newslettery, oprócz nieszablonowej budowy zawiera przydatny element w prehederze, czyli wzmiankę o tym aby dodać nadawce do książki adresowej (ilość dodań do książki, pozytywne wpływa na dostarczalność).

elektro

Źródło: elektro.pl

W kolejnym przykładzie najbardziej interesujące są elementy w dolnej części newslettera, nie maja na celu stworzyć dodatkową więź z subskrybentem, przez zaangażowanie go w akcje w mediach społecznościowych i zainspirowanie go najnowszymi zestawami ubrań.

dom

Źródło: domodi.pl

Kolejnym fajnym newsletterem jest newsletter tchibo, bardzo podoba mi się ze względu na layout i ofertę produktową.

tchibo

Źródło: tchibo.pl

Eryk Bochenski

Eryk Bochenski

Bloga prowadzę hobbystycznie stąd sporadyczność, nieregularności a czasami nawet niestaranność. Na blogu znajdziecie treści powiązane z e-mail marketingiem, szerzej online marketingiem a czasami nawet z offline marketingiem. Więcej można znaleźć nalinkedIn.

Masz pytania bądź sugestie? Proszę o kontakt.
Eryk Bochenski

Latest posts by Eryk Bochenski (see all)

üpüü

1 Comments

  1. Rzadko mam okazję czytać tak dobre artykuły.Dzięki!

Comments are closed.