eMaj(l)owe inspiracje: majówka, dzień matki…

Gdy kukułka kuka w maju, spodziewaj się urodzaju. Możliwe, że kukułka to trafione akcje mailingowe a urodzaj dotyczy sprzedaży z mailingu. Przypuszczalnie jest to nadinterpretacja ale czemu nie spróbować…
01-31.05 – Majówka – przecież majówka może trwać przez cały miesiąc. Od zarania dziejów majówka jest wykorzystywana do swoich niecnych, biznesowych celów przez branżę turystyczną, . Poniżej przykład od fly.pl
01.05 – Święto pracy – jasne, że kojarzy się nam nadal trochę komunistycznie, ale może jest to fajny pretekst by „zagadać”.
26.05 – Dzień Matki – jeśli chodzi o dzień matki to otwiera nam ono wachlarz możliwości: życzenia, kampanie przypominające. W planowaniu kampanii bardzo pomocne okażą się informacje, które zebraliśmy o naszych użytkownikach np. płeć, wiek a jeśli mamy informacje o tym kiedy nasza subskrybentka została matka wtedy nasz sukces może być podwójny.
- Tegoroczny numer 1. Piękna i inteligentna: dokładnie jak twoja mama. WDStore, przygotował kampanie z tym właśnie sloganem w tytule i na teaserze.
- Kampania przypominająca – Wysyłana parę dni przed danym terminem, przecież klient musi mieć czas na zakup.
- Mailing okolicznościowy/sprzedażowy – Bo kto nie chciał być chociaż przez chwile mamy ulubionym!
- Mailing okolicznościowy/sprzedażowy z kodem rabatowym – Bo na upominkach tez można oszczędzić.
- Darmowa wysyłka i fajny obrazek
- Mailing z życzeniami – Tutaj dobrze jeśli mamy pewność, że piszemy do czyjejś matki (minimalnie dobrze znać płeć)
Oprócz tego mamy jeszcze dzień hutnika, dzień żółwia dzień strażaka i dzień mostowca (te dwa ostatnie obchodzi się w Warszawie razem – bo kto widział palący się most).