eMaj(l)owe inspiracje: majówka, dzień matki…

Gdy kukułka kuka w maju, spodziewaj się urodzaju. Możliwe, że kukułka to trafione akcje mailingowe a urodzaj dotyczy sprzedaży z mailingu. Przypuszczalnie jest to nadinterpretacja ale czemu nie spróbować…

01-31.05 – Majówka – przecież majówka może trwać przez cały miesiąc. Od zarania dziejów majówka jest wykorzystywana do swoich niecnych, biznesowych celów przez branżę turystyczną, . Poniżej przykład od fly.pl

fly1

01.05 – Święto pracy – jasne, że kojarzy się nam nadal trochę komunistycznie, ale może jest to fajny pretekst by „zagadać”.

maj

26.05 Dzień Matki – jeśli chodzi o dzień matki to otwiera nam ono wachlarz możliwości: życzenia, kampanie przypominające. W planowaniu kampanii bardzo pomocne okażą się informacje, które zebraliśmy o naszych użytkownikach np. płeć, wiek a jeśli mamy informacje o tym kiedy nasza subskrybentka została matka wtedy nasz sukces może być podwójny.

  • Tegoroczny numer 1. Piękna i inteligentna: dokładnie jak twoja mama. WDStore, przygotował kampanie z tym właśnie sloganem w tytule i na teaserze.

mama1

  • Kampania przypominającaWysyłana parę dni przed danym terminem, przecież klient musi mieć czas na zakup.

email-ob-mday1

 

  • Mailing okolicznościowy/sprzedażowyBo kto nie chciał być chociaż przez chwile mamy ulubionym!

mom

 

  • Mailing okolicznościowy/sprzedażowy z kodem rabatowym – Bo na upominkach tez można oszczędzić.

kod

  • Darmowa wysyłka i fajny obrazek

mama_1

  • Mailing z życzeniami – Tutaj dobrze jeśli mamy pewność, że piszemy do czyjejś matki (minimalnie dobrze znać płeć)

Oprócz tego mamy jeszcze dzień hutnika, dzień żółwia dzień strażaka i dzień mostowca (te dwa ostatnie obchodzi się w Warszawie razem – bo kto widział palący się most).

Eryk Bochenski

Eryk Bochenski

Bloga prowadzę hobbystycznie stąd sporadyczność, nieregularności a czasami nawet niestaranność. Na blogu znajdziecie treści powiązane z e-mail marketingiem, szerzej online marketingiem a czasami nawet z offline marketingiem. Więcej można znaleźć nalinkedIn.

Masz pytania bądź sugestie? Proszę o kontakt.
Eryk Bochenski

Latest posts by Eryk Bochenski (see all)

üpüü