Masz 5 sekund… wiesz, jak je wykorzystać?

Nasze skrzynki pocztowe przyjmując codziennie wiele wiadomość e-maili, jak użytkownicy radzą sobie z natłokiem poczty elektronicznej? W jaki sposób wybierają te wartościowe?
Aby dana wiadomość została zidentyfikowana przez abonenta jako wartościowa, musi udzielić mu szybkich odpowiedzi na 4 podstawowe pytania:

1

  1. Kto do mnie pisze?
  2. Dlaczego dziś?
  3. Co powinienem zrobić?
  4. Dlaczego?

Brak odpowiedzi na któreś z powyższych pytań lub odpowiedz prowadząc w niewłaściwym kierunku, subskrybent może natychmiast zrezygnować z otwarcia newslettera lub dalszego przeglądania newslettera.

Jasno określony nadawca, odpowiedni tytuł, pre-header, wygląd newslettera – to czynniki, które decydują o skuteczności naszego e-maila.
Wypróbuj FiveSecondTest.com aby sprawdzić swój newsletter. Przekonaj się również jak ciężko jest uzyskać odpowiedzi na powyższe pytania w tak krótkim czasie!

Eryk Bochenski

Eryk Bochenski

Bloga prowadzę hobbystycznie stąd sporadyczność, nieregularności a czasami nawet niestaranność. Na blogu znajdziecie treści powiązane z e-mail marketingiem, szerzej online marketingiem a czasami nawet z offline marketingiem. Więcej można znaleźć nalinkedIn.

Masz pytania bądź sugestie? Proszę o kontakt.
Eryk Bochenski

Latest posts by Eryk Bochenski (see all)

üpüü