MŚ 2014 w skrzynce e-mail! German win s?

Wielkie wydarzenia sportowe to czas mniej lub bardziej trafionych reklam „nienawiązujących”. Również Mistrzostwa Świata w piłce nożnej obfitują w tego typu akcje promocyjne.

W tym czasie nie próżnują również e-mail marketerzy i zapełniają nasze skrzynki „mistrzowskimi promocjami”. Szczególnie ogarnięte entuzjazmem są kraje których reprezentacji mają okazje zagrać w mistrzostwach (w tym miejscu nie warto wspominać o „Naszych”). Szał mistrzostw ogarnia Niemcy i właśnie z tego kraju pochodzi inspirująca kampania linii lotniczych Germanwings.

W tej kampanii zostały wykorzystane 3 dobrze zgrywające się elementy:

  • Na czas kampanii Germawnigs „zmieniła” nazwę na German win sgw1
  • Zabawne grafiki i wykorzystanie animacji

gw2

  • Chwytliwy temat pobudzający do grywalizacji: Wie sehr glauben Sie daran? (Jak bardzo w to wierzysz?)

Wydaje mi się ze kampania miała za zadanie pobudzenie bazy, na mnie zadziałała!  Mailing zdaje się być częścią większej akcji, link do strony z konkursem i z klipem promocyjny: http://aktionen.germanwings.com/win/