Nietypowe okazje – Nietypowe maile

Nietypowe święto może być wspaniałą okazją do reaktywacji subskrybentów. Nieważne czy to „Światowy dzień oszczędzania”, „Europejski dzień sąsiada” czy „Święto Hot Doga” wykorzystaj te dni do przeprowadzenia nietypowych kampanii. Element zaskoczenia i często humorystyczny charakter pomoże ci osiągnąć zaplanowane cele. Po tym linkiem znajdziesz kalendarz nietypowych świąt: http://www.kalbi.pl/kalendarz-swiat-nietypowych-2014

Idealny przykład specjalnego mailingu z okazji chińskiego nowego roku. Mailing zachęca do scrolowania!

8-ocado

 

Eryk Bochenski

Eryk Bochenski

Bloga prowadzę hobbystycznie stąd sporadyczność, nieregularności a czasami nawet niestaranność. Na blogu znajdziecie treści powiązane z e-mail marketingiem, szerzej online marketingiem a czasami nawet z offline marketingiem. Więcej można znaleźć nalinkedIn.

Masz pytania bądź sugestie? Proszę o kontakt.
Eryk Bochenski

Latest posts by Eryk Bochenski (see all)

üpüü

2 Comments

  1. Każda okazja jest dobra, ale czy nie powinna być jakoś skorelowana z działalnością i ofertą?

  2. jasne to jest właśnie clou, aby wykorzystać potencjał dziwacznych świąt nawiązując do nich swoją ofertą.

Comments are closed.