Obszar bezpieczeństwa nad stopką

Również przestrzeń pomiędzy właściwą treścią newslettera a stopką powinna być odpowiednio wykorzystana. Jeśli odbiorca dotarł do stopki oznacza to, że albo jest wyjątkowo rzetelnym subskrybentem Twojego newslettera albo (co niestety zdarza się dużo częściej) nie jest już zainteresowany treścią lub nie znalazł żadnych interesujących informacji w newsletterze i planuje zrezygnować z subskrypcji. W związku z tym zalecą się aby obszar oddzielający treść od stopki wykorzystać jako obszar zabezpieczający, który ma na celu wyłapanie użytkowników którzy jeszcze się wąchających i zachęcić ich do kliknięcia w inny link niż „wymelduj”.

W tym obszarze możesz zamieścić linki do alternatywnych kategorii twojej witryny, informacje o nadchodzących promocjach i sezonowych wyprzedażach. Umieszczenie logotypów znanych marek oferowanych w sklepie może odwrócić uwagę od pierwotnego powodu przeskrolowania newslettera.

[important]

[/important]

Poniżej w jaki sposób przestrzeń miedzy faktycznymi ofertami a stopka wykorzystuje w swoim newsletterze RTV EURO AGD:

rtv

Eryk Bochenski

Eryk Bochenski

Bloga prowadzę hobbystycznie stąd sporadyczność, nieregularności a czasami nawet niestaranność. Na blogu znajdziecie treści powiązane z e-mail marketingiem, szerzej online marketingiem a czasami nawet z offline marketingiem. Więcej można znaleźć nalinkedIn.

Masz pytania bądź sugestie? Proszę o kontakt.
Eryk Bochenski

Latest posts by Eryk Bochenski (see all)

üpüü

1 Comments

  1. Bardzo ciekawa stronka i mega dużo fajnych rzeczy. Serdecznie gratuluję i pozdrawiam autorów.

Comments are closed.