Przedstaw korzyści płynące z subskrypcji

Biorąc pod uwagę bogactwo dostępnych newsletterów, użytkownicy są dziś znacznie bardziej wybredni. Potencjalny abonent chce dokładnie wiedzieć, czego się spodziewać po zapisaniu się na dany biuletyn. Dlatego już wcześniej należy przedstawić dokładnie treści biuletynu i pokazać odbiorcy, jakie korzyści płyną z subskrypcji. Na przykład możesz umieścić link do najnowszego wydania newslettera. Na pierwszym planie odbiorca powinien dostrzec korzyści, jakie wynikają z komunikacji.

Jednak jak przekonać odbiorców do swojej oferty e-mail marketingowej? Musimy pokazać im, jakie korzyści płyną z subskrypcji, oferując promocje i rabaty dostępne tylko za pośrednictwem newslettera. Każda wartość dodana może okazać się czynnikiem kluczowym, w zależności od charakteru naszej działalności mogą to być dodatkowe informacje niedostępne w inny sposób, jak na przykład e-booki. Należy podkreślić również, że to właśnie subskrybenci, jako pierwsi informowani będą o ograniczonych czasowo promocjach. Zachęty takie jak kupony i zniżki również zdają egzamin.

[notice]Zachowaj obietnice, które dajesz podczas zapisu![/notice]

 

Eryk Bochenski

Eryk Bochenski

Bloga prowadzę hobbystycznie stąd sporadyczność, nieregularności a czasami nawet niestaranność. Na blogu znajdziecie treści powiązane z e-mail marketingiem, szerzej online marketingiem a czasami nawet z offline marketingiem. Więcej można znaleźć nalinkedIn.

Masz pytania bądź sugestie? Proszę o kontakt.
Eryk Bochenski

Latest posts by Eryk Bochenski (see all)

üpüü