Gdzie umieścić formularz rejestracji

Dbaj o to aby użytkownik miał jak najwięcej możliwości aby zarejestrować się do newslettera. Tworząc formularz warto pamiętać że im mniej pól, checkboxów i tym podobnych, tym więcej użytkowników dotrwa do końca procesu rejestracji. Znana zasada mówi że każde dodatkowe klikniecie kosztuje 50% zainteresowanych.

Formularz subskrypcji powinien przyciągać wzrok. Umieść formularz w standardowych „wyuczonych” miejscach, taki jak: górna część nagłówka, boczna kolumna lub stopka strony. Warto aby formularz zameldowania znalazł się nie tylko na stronie głównej ale również na najważniejszych lub wręcz na wszystkich podstronach serwisu. Uwagę przyciąga również atrakcyjna forma graficzna i charakterystyczna wizualna identyfikacja. Dodatkowo można zachęcić użytkownika promocjami, rabatami lub gratisami – tutaj wyobraźnia marketerów nie zna granic.

[important]Warto również zaopatrzyć każdy inny formularz (formularz zakupu, rejestracji w serwisie) w checkbox dający możliwość dodatkowej rejestracji do newslettera. [/important]

Eryk Bochenski

Eryk Bochenski

Bloga prowadzę hobbystycznie stąd sporadyczność, nieregularności a czasami nawet niestaranność. Na blogu znajdziecie treści powiązane z e-mail marketingiem, szerzej online marketingiem a czasami nawet z offline marketingiem. Więcej można znaleźć nalinkedIn.

Masz pytania bądź sugestie? Proszę o kontakt.
Eryk Bochenski

Latest posts by Eryk Bochenski (see all)

üpüü

2 Comments

  1. Co sądzicie o layerach wyskakujących podczas odwiedzania strony? Spełniają swoją role, zachęcają do zapisu czy wręcz przeciwnie?

    Mnie osobiście tylko denerwują. Czy dysponuje ktoś statystykami, jak taki layer przekłada się na zdobycie adresu.

  2. Mnie layery denerwują, szczególnie te z małymi x

Comments are closed.