Święta 2014 – prognozy dla eCommerce

Adobe przeprowadziło najbardziej kompleksowe sprawozdanie w branży, i przygotowało dla nas prognozę pokazująca jak będzie rozkładać się zachowanie kupując online w okresie świątecznym 2014. Prognozy oparte są na danych pochodzących z Adobe Marketing Cloud (w samym październiku 2014 było to ponad bilion odwiedzin) jednostkowe dane natomiast zostały pozyskane od ponad 400 amerykańskich konsumentów. Ostatnie prognozy dotyczące święta dziękczynienia i cyber poniedziałku myliły się tylko o 1%, ciekawe jak będzie w przypadku tej prognozy.

Z dokumentu dowiemy się jak kształtują się ceny, kiedy liczba transakcji jest najwyższa i w jakim dniu kupujemy najwięcej. W Niemeczech  ten dzień przypada właśnie dzisiaj (08.12.2014), według prognoz nasi zachodni sąsiedzi wydali dzisiaj 547 milionów dolarów!

W raporcie znajdziemy również informacje na temat polskiego rynku eCommerce.

Zobacz:

http://www.cmo.com/content/dam/CMO_Other/ADI/ADI_2014_Holiday_Prediction/2014_Holiday_Shopping_Prediction.pdf

Eryk Bochenski

Eryk Bochenski

Bloga prowadzę hobbystycznie stąd sporadyczność, nieregularności a czasami nawet niestaranność. Na blogu znajdziecie treści powiązane z e-mail marketingiem, szerzej online marketingiem a czasami nawet z offline marketingiem. Więcej można znaleźć nalinkedIn.

Masz pytania bądź sugestie? Proszę o kontakt.
Eryk Bochenski

Latest posts by Eryk Bochenski (see all)

üpüü