Temat – go & not go – [checklista]

Dobry temat to jeden z głównych czynników wypływających na efektywność działań email marketingowych. Zamieszczam krótką listę na co zwróci uwagę zastanawiając się nad chwytliwym tematem:

  • Najlepszy OR generują tematy zawierające od 6 do 10 wyrazów oraz do 60 znaków.
  • Ograniczyć wykrzykniki i inne znaki interpunkcyjne (denerwują nie tylko adresatów ale i filtry antyspamowe)
  • Znaki specjalne dopasowane do tematyki: ♓ – ryby, ☀ ☼ – słońce, ♒ – woda
  • Personalizacja tematu (stary sprawdzony sposób)
  • Warto przetestować różne wersje tematu  tzw. testy A/B
  • Rozwinięcie tematu w prehederze (wyświetla się w postaci małego tekstu)

TenSquareGames_Raport_III.2017

Więcej na temat

Eryk Bochenski

Eryk Bochenski

Bloga prowadzę hobbystycznie stąd sporadyczność, nieregularności a czasami nawet niestaranność. Na blogu znajdziecie treści powiązane z e-mail marketingiem, szerzej online marketingiem a czasami nawet z offline marketingiem. Więcej można znaleźć nalinkedIn.

Masz pytania bądź sugestie? Proszę o kontakt.
Eryk Bochenski

Latest posts by Eryk Bochenski (see all)

üpüü