Mailing urodzinowy – propozycje i przykłady

Dla klienta każda okazja jest dobra by świętować (tyczy to się przede wszystkim kobiet:)). Tradycyjnie wysyłamy maila z okazji dnia kobiet czy na przykład walentynek.

Możemy również poszukać świąt zależnych od profilu naszej działalności np. kawiarnia -tłusty czwartek, sprzedaż urządzeń biurowych – dzień pracownika biurowego itd. Oczywiście wiele zależy od tego jakie informacje o subskrybencie posiadamy w naszej bazie.

Jednak wszystkie z tych maili będą po części bezosobowe, i tutaj przychodzi stary sprawdzony sposób na wysokie współczynniki – mailing urodzinowy. Dbaj o subskrybenta – niech poczuje się ważny.

Jak może wyglądać mailing urodzinowy?

Może zachęcać do zakupu, dając użytkownikowi rabat.

Nie każdy mailing musi zawierać promocyjna ofertę, przecież najważniejsza jest pamięć:) Ciekawym sposób na wysyłkę mailingu urodzinowego ma otto, wysyłając życzenia w postaci spersonalizowanej grafiki.

Świętujmy z klientem nie tylko jego urodziny, możemy świętować rocznice współpracy z klientem, długość subskrypcji itd. Jest to dla nas tyle ważne ze nie potrzebujemy informacji o dacie urodzenia klienta.

Nie znasz daty urodzenia subskrybenta, zapytaj o nią. Znany amerykański projektant mody, Kenneth Cole, w dniu swoich urodzin zwraca się bezpośrednio do subskrybentów z prośbą o udostępnienie ich daty urodzenia. Argumentuje to chęcią wysyłania do nich w przyszłości życzeń urodzinowych.

[important]Ciekawym, mniej popularnym pomysłem jest mailing imieninowy. Huczne obchodzenie imienin jest bardzo popularne w Polsce, dlatego może warto zastanowić się nad tego typu mailingiem promocyjnym. Dodatkowym plusem jest fakt ze w przypadku mailingu imieninowego nie potrzebujemy daty urodzenia subskrybenta.[/important]

Eryk Bochenski

Eryk Bochenski

Bloga prowadzę hobbystycznie stąd sporadyczność, nieregularności a czasami nawet niestaranność. Na blogu znajdziecie treści powiązane z e-mail marketingiem, szerzej online marketingiem a czasami nawet z offline marketingiem. Więcej można znaleźć nalinkedIn.

Masz pytania bądź sugestie? Proszę o kontakt.
Eryk Bochenski

Latest posts by Eryk Bochenski (see all)

üpüü