Z online do offline z pomocą e-mail marketingu

Droga z online do offline nie jest usłana różami, ścieżka zakupowa wymaga od potencjalnego klienta dodatkowej aktywności fizycznej np. wstania od biurka:). Dlatego musimy się postarać dodatkowo zmotywować subskrybenta i wskazać mu właściwy kierunek.

Drukuj i do kasy!

Kody kreskowe rozwiązują problemem jakim jest zmierzenie konwersji naszej reklamy online, dodatkowo spersonalizowane kody pozwalają nam również przypisać dana akcje do danego subskrybenta. A przedwszystkim sa super motywatorem!

Makro proponuje mailing w formie kuponów, dodatkowo w mailingu zawarty jest link po kliknięciu na niego automatycznie drukowany jest landing page z kuponami.

makroKody

Cropp rozwiązał temat kuponów w inny sposób, w mailingu zawarty jest tylko link prowadzący na landing page z kuponem do wydruku.

cropp

Właściwy kierunek!

Oczywiście możemy personalizować na podstawie wcześniej uzyskanych informacji i wskazać subskrybentowi informacje o najbliższej lokalizacji w temacie, w treści lub poprzez spersonalizowaną grafikę. Tego typu praktyki stosowane są przez tradycyjne markety czy tez przez biura podróży. W takim wypadku wymagane jest jednak informacja w bazie dodatkowym minusem jest to ze te dane są statyczne, ciekawe rozwiązanie oferuje firma Kickdynamic (http://kickdynamic.com). Mapy generowane są dynamicznie na podstawie lokalizacji gdzie otwierana jest grafika.

ddd

Lojalność popłaca!

Karty lojalnościowe to dla kupującego możliwość zdobycia dodatkowych rabatów lub punktów natomiast dla sprzedającego jest to forma budowania więzi z konsumentem super narzędziem wspierajacym ten proces jest e-mail.

Rossman dla osób uczestniczących w akcji Rossne, przygotowuje specjalne promocje, akcje uzależnione są od wieku dziecka.

ross

Orlen w mailingu do osób biorących udział w akcji Vitay przypomina ile punktów masz już na koncie, na co możesz je wymienić lub jaki sposób zdobyć następne.

 vitay

Eryk Bochenski

Eryk Bochenski

Bloga prowadzę hobbystycznie stąd sporadyczność, nieregularności a czasami nawet niestaranność. Na blogu znajdziecie treści powiązane z e-mail marketingiem, szerzej online marketingiem a czasami nawet z offline marketingiem. Więcej można znaleźć nalinkedIn.

Masz pytania bądź sugestie? Proszę o kontakt.
Eryk Bochenski

Latest posts by Eryk Bochenski (see all)

üpüü