Znaczenie omnichanel rośnie!

Na stronie http://evigo.pl/10289-raport-cbre-dwa-kluczowe-wyzwania-w-sprzedazy-omnichannel/ natrafiłem na ciekawa infografikę pokazująca jak duże znaczenie z zachowaniu klientów ma sprzedaż wielokanałowa. Infografika powstala jako podsumowanie raportu „The Global Consumer Journey 2014” przygotowanego przez firmę doradczą CBRE.

Badania pokazują, że wizyta w tradycyjnym sklepie jest w dalszym ciągu istotną częścią zachowania klienta (dla prawie 80% respondentów). Infografika podkreśla również jak istotną rolę w procesie zakupowym odgrywają media społecznościowe i funkcje informacyjne internetu.

The-Global-Consumer-Journey-2014

 

Eryk Bochenski

Eryk Bochenski

Bloga prowadzę hobbystycznie stąd sporadyczność, nieregularności a czasami nawet niestaranność. Na blogu znajdziecie treści powiązane z e-mail marketingiem, szerzej online marketingiem a czasami nawet z offline marketingiem. Więcej można znaleźć nalinkedIn.

Masz pytania bądź sugestie? Proszę o kontakt.
Eryk Bochenski

Latest posts by Eryk Bochenski (see all)

üpüü